Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty cenowej dot. postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego wartość nie przekracza kwoty określonej art.4 ust 8 ustawy PZP, w trybie zapytania ofertowego
W odpowiedzi na zapytanie ofertowe z dnia 26 czerwca 2023 r. r., informujemy że w związku z realizacją programu "Akademicka Częstochowa" z dotacji funduszy Gminy Miasta Częstochowy oraz z środków Uczelni, Uniwersytet. Jana Długosza w Częstochowie Zamawiający po przeprowadzonej procedurze zapytania ofertowego dokonał wyboru oferty złożoną przez firmę:
„Manager” Jolanta Kalecińska-Rał
ul. Łokietka 8a 42-200 Częstochowa
Cena oferty brutto wynosi 11. 757,20
W związku z powyższym Zamawiający z wybranym Wykonawcą zawrze umowę w terminie uzgodnionym przez Strony.
Za udział w postępowaniu serdecznie dziękujemy.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ogłoszenie o postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, którego wartość nie przekracza kwoty określonej art.4 ust 8 ustawy PZP, w trybie zapytania ofertowego
W związku z realizacją programu "Akademicka Częstochowa" z dotacji funduszy Gminy Miasta Częstochowy oraz z środków Uczelni, Uniwersytet im. Jana Długosza w Częstochowie Zamawiający po przeprowadzonej procedurze zapytania ofertowego dokonał wyboru oferty złożoną przez firmę:
Zapraszamy do przesłania oferty cenowej na wykonanie usługi reklamowej zgodnie z poniższą specyfikacją:
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest kampania outdoor na terenie Częstochowy i regionu.
1.Czas trwania kampanii: 1 sierpnia 2023 r. - 31 sierpnia 2023 r.
2.Nośniki (min.11 sztuk) i sposób ekspozycji:
wydruk grafik, najem nośników billboardowych i wyklejenia grafik na wynajętych nośnikach, powierzchnia ok. 12 m2 (5,04 m x 2,38 m), ustawienie poziome,
wszelkie materiały wykorzystane w realizacji kampanii billboardowej muszą być odporne na działanie zewnętrznych czynników atmosferycznych oraz muszą zapewniać właściwą ekspozycję reklam,
Wykonawca zapewni właściwą ekspozycję reklamy na wszystkich nośnikach przez cały okres trwania ekspozycji. W przypadku, gdy nośnik na którym umieszczony będzie billboard, z jakichkolwiek przyczyn zostanie wyłączony z eksploatacji, Wykonawca zobowiązany jest do przedłużenia (o czas jego wyłączenia z eksploatacji) ekspozycji reklamy na danym nośniku po jego ponownym włączeniu do eksploatacji lub zapewni umieszczenie, po akceptacji Zamawiającego, reklamy na innym, zastępczym nośniku,
Wykonawca w przypadku zniszczenia billboardu zobowiązany jest do jego naprawy,
Wykonawca zobowiązany jest do wykonania dokumentacji zdjęciowej wraz z opisem w formie raportu z realizacji ekspozycji reklamy na wszystkich nośnikach wykorzystanych w kampanii billboardowej w momencie zamieszczenia plakatów na wszystkich nośnikach, jak również na zakończenia ekspozycji.
Zamawiający ma prawo do wnoszenia uwag na temat jakości ekspozycji. Uwagi wnoszone będą w formie pisemnej (dopuszcza się korespondencję w formie elektronicznej) z określeniem rodzaju zauważonych wad. Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia stwierdzonych wad w terminie 72 godzin od zgłoszenia wad przez Zamawiającego,
Wykonawca zobowiązuje się na własny koszt usunąć billboardy po terminie ekspozycji
Wykonawca zobowiązuje się do podania lokalizacji umiejscowienia grafik do wiadomości i akceptacji przez Zamawiającego.
billboardy powinny zostać umieszczone w centrum miast w miejscach o dużym natężeniu ruchu pieszych i samochodów, w pobliżu instytucji pożytku publicznego, opcjonalnie przy trasie szybkiego ruchu głównych oraz arteriach wjazdowych do miast w miejscu widocznym i niezasłoniętym w tym. W jednej lokalizacji może zostać wykorzystana wyłącznie jedna powierzchnia reklamowa.
3. Informacje dotyczące składania ofert
a)w toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert,
b)oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane,
c)zamawiający zastrzega możliwość odwołania postępowania lub odstąpienia od rozstrzygnięcia zapytania bez podania przyczyn,
d)zamawiający nie ma możliwości zaliczkowania, zaś faktura jest opłacana przez Zleceniodawcę po wykonaniu całego zlecenia, 14 dni od otrzymania faktury przez Wykonawcę po realizacji zamówienia,
e)zamawiający zastrzega sobie uzupełnienie danych dotyczących zaproponowanej lokalizacji.
4. Załączniki:
Dokumenty proszę przesłać do 30 czerwca 2023 r. do godz. 10.00 na adres mailowy m.okwiet@ujd.edu.pl